Saturday, September 01, 2007

Start i Skien


Da har jeg starta igjen i Skien. Det skjedde mye morro på slutten av sommern; Vineyard Norden leir, Alexander sitt bryllup og GO-fest 07. Det er bedre at jeg bare legger ut noen bilder istedenfor å forklare alt her. Jeg er ihvertfall i full gang i SKien igjen, vi har allerede hatt et show i Lørenskog og et stort et i Sandefjord under en festival der. Også driver jeg å bygger tak i fengselet :D

Taket byttes ut grunnet muggsopp og lekkasjer. Stor jobb :P Sjekk stillaset!




Her er jeg på scenen med Christian Ingebrigtsen. Han hadde konsert rett før vi gikk på scenen i Sandefjord :)

Jotun hadde sponsa med mellom 1 og 2 millioner til festivalen.



Jeg rakk en siste tur på vannet første uka i august. Ellers har det vært mye dårlig vær, og lite båt.


Det flotte brudeparet; Alex og Linda.


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Koselig å se bildene dine Arne! Ble helt misunnelig av å se på bildene fra vannet i sommer. Der har nemlig ikke jeg vært i år. :( Klem!

02 September, 2007 20:38  
Anonymous Anonymous said...

Det var forresten jeg, din søster, Hilde, som skreiv det forrige... :)

02 September, 2007 20:39  

Post a Comment

<< Home